Nouvelle utilité aux crypto!

Pour faire de la publicité autour des crypto-monnaies.
Répondre
CryptoGame
Nouveau
Nouveau

sam. 4 mai 2019 13:39

Bonjour à tous,

J'ai été agréablement surpris en essayant la nouveauté sur le site Instant Gaming.
C'est un site que j'utilise depuis des années pour acheter mes jeux et mes abonnements au PSN à prix réduit.

Du coup je souhaite vous le partager: Aujourd'hui, on peut acheter les jeux vidéo en crypto! 😃

https://www.instant-gaming.com/igr/newgames/

Description sur le site:
BitPay was founded in 2011, while Bitcoin was still in its infancy. We saw the potential for bitcoin to revolutionize the financial industry, making payments faster, more secure, and less expensive on a global scale.

We started BitPay with the intention of making it easy for businesses to accept bitcoin payments, and we are currently the largest bitcoin payment processor in the world, serving more than 60,000 merchants on six continents.

Payment processing was our first contribution to the Bitcoin ecosystem, but it is not our last. We're building open source software to power the next applications of Bitcoin. Bitcoin's future looks very bright, and we plan on remaining on the forefront of this technology, creating more tools and services for everyone to use in innovative new ways.

Passez un bon week end!

Que la crypto soit avec vous!

Image
Répondre

Retourner vers « Publicités Générales »

• Achetez et vendez des crypto-monnaies sur Coinbase